Presentació del llibre ‘Trabajo y hogar. Un análisis de género y clase en un contexto de crisis’

Demà dimarts, 13 de novembre, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dimarts, 13 de novembre, la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya organitza la presentació del llibre Trabajo y hogar. Un análisis de género y clase en un contexto de crisis, de Núria Sánchez Mira, guardonat amb el Premi Ángel Rozas a la Recerca en Ciències Socials 2016.

El llibre analitza els canvis del model d’ocupació i de benestar espanyol en les últimes dècades, partint de la llar com a espai central d’anàlisi, analitzant tant el període d’expansió econòmica com la crisi iniciada el 2008.

L’acte es farà demà, a les 18.00 hores, a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani), i intervindran Alfons Labrador, president de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya; Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya; Fausto Miguélez, sociòleg; Joan Miquel Verd, director de QUIT – UAB, i Núria Sánchez Mira, doctora en Sociologia de la UAB i autora del llibre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de novembre de 2018