CCOO assistirà demà a la reunió de la Mesa General de Negociació del personal de la Generalitat

Concentració davant el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública a Barcelona (Via Laietana, 26)

Demà dimecres, 31 d’octubre, a les 10.00 hores, està convocada la Mesa General de Negociació del personal de la Generalitat, amb l’objectiu d’establir el calendari de recuperació de les dues pagues extres i dels altres drets arrabassats als treballadors i treballadores de la Generalitat. Funció Pública s’ha compromès a portar a la mesa una proposta de calendari. CCOO els hem transmès que no ens conformarem amb qualsevol calendari.

En un moment en què el Govern està elaborant els pressupostos de l’any 2019, CCOO instem el conseller d’Economia i Hisenda, Pere Aragonès, a fer la previsió pressupostària necessària pel retorn de les pagues extres del 2013 i 2014. I li volem recordar al conseller Aragonès (i al Govern en ple) que governar és prioritzar, i ja toca donar prioritat a pagar el deute amb el personal de la Generalitat.

La reunió se celebrarà a la seu del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública a Barcelona (Via Laietana, 26). A la sortida de la reunió CCOO atendrà els mitjans de comunicació.

CCOO hem convocat una concentració de delegades i delegats a les portes del departament per donar suport a les nostres reivindicacions.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 d’octubre de 2018