CCOO de Catalunya organitza la XIII Escola de Dones

Demà dimecres, 31 d’octubre, a partir de les 10.00 hores, a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona (c/ Sant Pere Més Baix, 7)

Demà dimecres, 31 d’octubre de 2018, a partir de les 10.00 hores, la Secretaria de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya organitza la XIII Escola de Dones. Tindrà lloc a l’Espai Francesca Bonnemaison (La Cuina), al c/ Sant Pere Més Baix, 7, de Barcelona.

Amb el lema “Ens volem lliures. Feminisme i llibertat”, l’escola és un espai de trobada on es vol debatre sobre com mobilitzar-nos i fer propostes d’acció política i feminista contra les violències masclistes. Com en altres edicions, al matí es conformarà un espai per a les dones de CCOO i a la tarda un espai obert al conjunt de CCOO i a la ciutadania.

Començarà a les 10.00 hores, amb l’obertura a càrrec, entre d’altres, d’Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, i Raquel de Haro, coordinadora del Barcelonès de CCOO de Catalunya, seguida per la conferència “Empoderament i llibertat femenina per a una societat sense violències” i la taula “Reflexions i experiències en la construcció de la llibertat femenina” i debat posterior. A la tarda, taula “Feminismes i xarxes en la construcció d’una societat lliure de violències” i cloenda amb Elena Blasco, secretària de Mujeres e Igualdad de CCOO d’Espanya, Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI, i Javier Pacheco, secretari general, de CCOO de Catalunya.

Més informació a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 d’octubre de 2018