CCOO defensa el lliure exercici del dret de manifestació pel conveni de la indústria tèxtil

Avui dimecres, 24 d’octubre, concentració a Ontinyent (València) durant la celebració de la convenció del sector Euratex 2018

Avui dimecres, 24 d’octubre, delegats i delegades de CCOO del sector tèxtil de tot l’Estat s’han desplaçat fins a la localitat valenciana d’Ontinyent per concentrar-se davant les portes d’Euratex 2018, la convenció anual de la Confederació Europea de la Indústria del Tèxtil i la Confecció.

El sindicat critica el fort desplegament policial a la zona, que impedeix l’exercici lliure del dret de manifestació dels treballadors i treballadores, i especialment les limitacions d’accés de les persones que es mobilitzen (sobretot per denunciar un pacte que perpetua la precarietat al sector i que permet els treballadors i treballadores cobrin menys de 14.000 euros a l’any).

De Catalunya han sortit tres autocars, prop de 165 persones, entre les quals es troben el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i de CCOO d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández.

Podeu veure el vídeo de la mobilització a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 d’octubre de 2018