Presentació del calendari de mobilitzacions a Correos

Demà dimecres, 24 d’octubre, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona, en roda de premsa

Davant la situació de retallades i precarietat per manca de pressupost a Correos, CCOO, UGT, CSIF i Sindicat Lliure han convocat els seus 60.000 treballadors i treballadores a concentracions a les capitals de comunitats autònomes: a Catalunya, el 16 de novembre es realitzarà davant la Delegació del Govern a Barcelona.

Vista l’absència de mesures concretes per part de Correos, les organitzacions sindicals, amb el 85% de la representació, han anunciat el seu calendari de mobilitzacions per a aquesta tardor, començant amb les concentracions a les subdelegacions del Govern a les capitals de comunitats autònomes en la primera quinzena de novembre, i tres vagues generals el 30 de novembre, 21 i 26 de desembre.

Per tal d’explicar-ho, demà dimecres, 24 d’octubre, es farà roda de premsa a les 11.00 hores, a la sala de premsa de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta), a càrrec d’Alberto J. Pérez, secretari provincial de CCOO de Correos a Barcelona, entre d’altres.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 d’octubre de 2018