CCOO participa a la jornada de presentació del programa “A la feina, alcohol i drogues 0,0”

Dilluns, 22 d’octubre, a partir de les 9.15 hores, a la sala d’actes del Palau Macaya de Barcelona (Pg. Sant Joan, 108)

El proper dilluns, 22 d’octubre, a partir de les 9.15 hores, tindrà lloc a la sala d’actes del Palau Macaya de Barcelona (Pg. Sant Joan, 108) la jornada de presentació del programa “A la feina, alcohol i drogues 0,0”, organitzada per la subdirecció general de Drogodependències de la Generalitat de Catalunya.

En aquesta jornada, en què es donarà a conèixer la Guia per a la prevenció del consum d’alcohol i altres drogues i dels problemes relacionats en l’àmbit laboral, hi participarà Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, concretament al diàleg titulat “A la feina, alcohol i drogues 0,0” des de la perspectiva de les organitzacions sindicals i empresarials”, que començarà a les 13.00 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 d’octubre de 2018