Vaga a l’empresa Acabats 2013 per l’incompliment del pacte articulat al conveni de la indústria tèxtil

La representació sindical de l’empresa tèxtil Acabats 2013, de Sabadell, ha convocat dues jornades de vaga de 24 hores per als dies 23 i 25 de d’octubre davant l’incompliment, per part de l’empresa, del pacte articulat d’adhesió al Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció 2015-2017, assolit fa unes setmanes amb la representació legal de la plantilla.

CCOO d’Indústria donem suport a la convocatòria i denunciem que l’empresa està incomplint el pacte en matèria d’increments salarials, especialment en el compromís de garantir un salari mínim de 14.000 euros per al 2020, d’acord amb el que estableix l’AENC.

Tenint en compte que encara hi ha empreses del sector tèxtil que no han signat el pacte d’articulació al conveni tèxtil encara vigent que estem plantejant CCOO, davant l’acord extraestatutari signat la patronal i UGT en minoria, CCOO d’Indústria estem valorant convocar vaga al sector.