Jornada internacional “Restes i rastres: memòries obreres, patrimoni i nous usos socials dels espais industrials”

Demà divendres, 19 d’octubre, a partir de les 9.30 hores, a l’Espai Josep Bota de la Fàbrica de Creació Fabra i Coats (c/ Sant Adrià, 20, Barcelona)

Demà divendres, 19 d’octubre, a partir de les 9.30 hores, se celebrarà a l’Espai Josep Bota de la Fàbrica de Creació Fabra i Coats (c/ Sant Adrià, 20, Barcelona) la jornada internacional “Restes i rastres: memòries obreres, patrimoni i nous usos socials dels espais industrials”, organitzada per la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya i amb suport de l’Ajuntament de Barcelona.

La jornada té el propòsit de debatre, reflexionar i fer balanç sobre les formes de resignificació del que van ser espais i arquitectures industrials després dels fenòmens de desindustrialització en algunes conurbacions europees, transformades avui en centres d’expressió de diferents realitats econòmiques, socials i culturals.

Trobareu el programa a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 d’octubre de 2018

Agenda:
Divendres, 19 d’octubre, de 2018
a partir de les 9.30 hores
Espai Josep Bota de la Fàbrica de Creació Fabra i Coats – c/ Sant Adrià, 20. Barcelona