CCOO lamenta profundament l’accident laboral ocorregut a Pineda de Mar

Esfondrament d’una bastida

CCOO lamenta profundament l’accident laboral que es va produir ahir dimarts, 16 d’octubre, a Pineda de Mar. L’accident ha afectat quatre persones, de les quals tres són operaris i una un vianant. Un dels treballadors es troba en estat crític i un altre en estat greu. Desitgem que tinguin una bona i ràpida recuperació.

CCOO volem traslladar i oferir als familiars, companys i amics dels treballadors i del vianant ferit el nostre suport i ajuda per tot el procés d’investigació de l’accident i accions posteriors legals i d’intervenció que s’escaiguin.

Sense cap resposta informativa de l’administració local de l’ajuntament ni de l’àmbit autonòmic de la Generalitat, hem pogut saber que l’accident es va produir mentre els operaris, treballadors d’una empresa de construcció de la qual tampoc sabem el nom, estaven realitzant treballs en un habitatge i la bastida es va esfondrar al carrer del Mar a Pineda de Mar.

CCOO seguirà denunciant i lluitant contra la precarietat laboral, que també té una incidència directa en la seguretat i la salut dels treballadors. La precarietat mata i els fets demostren que les deficients condicions de treball acaben en tragèdia.

CCOO exigeix a les administracions implicades, a l’ajuntament i a la Generalitat, participar en la investigació de l’accident laboral i perseguirà els responsables de l’accident reclamant l’estricte compliment de les mesures de seguretat per tal d’evitar futurs accidents.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 d’octubre de 2018