Lamentem la mort del company sindicalista maresmenc Francesc Roura Angelats

Havia estat secretari d’Organització de CCOO al Maresme

A CCOO lamentem la mort del nostre company Francesc Roura Angelats, que ens va deixar el dilluns dia 15, a l’edat de 63 anys. CCOO volem transmetre el nostre sentit condol als seus familiars, amistats i companyes i companys, per aquesta trista pèrdua.

Havia estat secretari d’Organització de CCOO al Maresme a les darreries dels anys noranta. Treballador de la històrica empresa de Sant Cebrià de Vallalta Frenos Sauleda, SA, la seva trajectòria sindical es va veure truncada a principis dels anys 2000 per una greu patologia. El seu compromís amb CCOO sempre va estar present, era comú veure’l assistint als actes que organitzem al Maresme, així com la seva afiliació ininterrompuda fins al seu darrer dia.

Les seves restes seran acomiadades avui a una cerimònia estrictament familiar per exprés desig d’en Roura.