Acte de reconeixement als advocats laboralistes del Bages i presentació del llibre ‘Memòries d’un advocat laboralista desencantat’, de Marc Viader

Demà dimecres, 10 d’octubre, a les 19.00 hores, a la seu de CCOO a Manresa (Pg. de Pere III, 60-62)

Demà dimecres, 10 d’octubre, CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central organitza un acte de reconeixement als advocats laboralistes del Bages i presenta el llibre Memòries d’un advocat laboralista desencantat, de Marc Viader.

Amb aquesta presentació, CCOO vol reconèixer i agrair la tasca que van desenvolupar els advocats laboralistes, i valorar la generositat i la dedicació de tots aquells que durant la dictadura i la transició democràtica es van comprometre amb la lluita del sindicalisme i es van posar al costat de la gent treballadora del Bages per millorar les condicions de treball i de vida, i per defensar i conquerir la llibertat i la democràcia en uns moments molt difícils.

A l’acte, que es farà a les 19.00 hores a la sala d’actes de la seu de CCOO a Manresa (Pg. de Pere III, 60-62), hi intervindran Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central; Gal·la Garcia, periodista i autora del llibre El moviment obrer a la comarca del Bages; Rosario Ramos, sindicalista i extreballadora de Tèxtils Bertrand i Serra, i Jesús Alonso i Marc Viader, advocats laboralistes.

Barcelona, 9 d’octubre de 2018

Agenda: