Vaga a Mantenimiento de Infraestructuras Baleares per exigir una millora de les condicions laborals

La plantilla de Mantenimiento de Infraestructuras Baleares ha convocat diverses jornades de vaga al centre de treball de Badalona davant la negativa de l’empresa a obrir una negociació de les condicions de treball en els termes que es va acordar al Tribunal Laboral de Catalunya. La vaga està prevista els dies 5, 8, 11 i 15 d’octubre.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la convocatòria i exigim a la direcció de l’empresa que s’assegui a negociar amb la representació dels treballadors i treballadores per resoldre aquesta situació. CCOO denunciem que fa anys que la plantilla està reclamant a l’empresa que se’ls apliquin les condicions laborals del Conveni per a la indústria siderometal·lúrgica de Barcelona, tant en jornada i horaris com en altres matèries que suposen una millora de les seves condicions actuals, però la companyia només els dona allargues.

Mantenimiento de Infraestructuras Baleares té una plantilla de 230 treballadors i treballadores i es dedica al manteniment i a la instal·lació de fibra òptica per a l’operadora Vodafone.