Concentracions en defensa de les pensions i les condicions de vida dels pensionistes i jubilats

Demà divendres, 28 de setembre, a Barcelona a les 10.30 hores, davant de la Delegació del Govern a Catalunya (c/ Mallorca amb c/ Roger de Llúria)

Demà divendres, 28 de setembre, a partir de les 10.30 hores, i davant la proximitat del Dia Internacional de la Gent Gran (1 d’octubre), les federacions de Pensionistes i Jubilats de CCOO i UGT de Catalunya i la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya convoquen concentracions en defensa del sistema públic de pensions i contra la desprotecció social que pateix la gent gran.

A Barcelona serà davant la Delegació del Govern a Catalunya (c/ Mallorca amb c/ Roger de Llúria), i hi participaran Javier Pacheco i Camil Ros, secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, respectivament, que faran declaracions a les 10.30 hores.

De la mateixa manera, hi haurà concentració a Tarragona: a les 11 hores davant la Subdelegació del Govern, a la plaça Imperial Tarraco, 3.

El manifest conjunt es pot consultar a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de setembre de 2018

Agenda:
Divendres, 28 de setembre, de 2018

a les 10.30 hores (declas)
Delegació Govern – c/ Mallorca amb c/ Roger de Llúria. Barcelona

a les 11.00 hores