Convocada vaga de seguretat a l’Aeroport de Girona els dies 8 i 12 de setembre

Per unanimitat, tots els representants dels treballadors del Comitè d’Empresa de Segurisa Servicios Integrales han votat a favor de dur a terme una vaga els dies 8 i 12 de setembre per incompliment del pagament de complements pactats per part de l’empresa

Tots els representats dels treballadors del Comitè d’Empresa de Segurisa Servicios Integrales, empresa encarregada de la seguretat de l’Aeroport de Girona, han decidit convocar vaga pels dies 8 i 12 de setembre. Aquest conflicte sorgeix arran que l’empresa Segurisa Servicios Integrales no ha complert amb el primer pagament dels complements pactats amb Foment. Concretament, l’empresa ha incomplert amb els pagaments del plus aeroportuari, plus de radioscòpia íntegre, l’abonament de la hora extra com recull el conveni, abonament de la dieta realitzant jornades de 12 hores, entre d’altres incompliments. Aquest fet ha causat un greu perjudici econòmic als treballadors i les treballadores.

Aquesta vaga, convocada per CCOO, UGT, USOC i ADN, va ser comunicada a l’empresa i a la corresponent autoritat laboral el passat 9 d’agost amb l’objectiu de donar temps a l’empresa a rectificar abans de fer efectiva aquesta mesura. No obstant, vist la manca de compromís demostrat fins el moment per Segurisa Servicios Integrales s’ha decidit mantenir la convocatòria.