CCOO, contra l’externalització a l’empresa SLM, proveïdora de SEAT

Vaga convocada els dies 1, 2 i 3 d’agost

SLM (Servicios Logísticos Martorell S. XXI), empresa del grup Sesé que porta la logística de SEAT, ha anunciat l’externalització de la feina al magatzem intel·ligent, mesura que pot suposar la pèrdua de llocs de treball. Davant d’això, CCOO ha decidit donar suport a la vaga que la plantilla convoca per als dies 1, 2 i 3 d’agost.

D’aquesta decisió de la direcció en sortirien afectats 800 treballadors i treballadores (500 de l’empresa i 300 de subcontractats per ETT).

Es dona la circumstància que l’endemà de presentar la convocatòria de vaga, l’empresa ha obert expedient a 3 delegats de CCOO per motius disciplinaris, i, a més, alguns representants del sindicat han rebut missatges anònims amenaçadors el passat cap de setmana.

Des de CCOO exigim el cessament de qualsevol repressió sindical i defensem el dret de vaga i apostem per conservar els llocs de treball a SLM, tot demanant seguir negociant per evitar que els empleats vagin a l’atur, i apel·lant a la mediació al Departament de Treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de juliol de 2018