CCOO assistirà avui a la reunió del Consell Escolar de Catalunya (CEC) per reclamar inversió, respecte i compromís amb el sistema educatiu català

Avui dimarts, 24 de juliol a les 16.30 h al Palau de la Generalitat

Aquesta tarda, a les 16.30 hores, la Federació d’Educació de CCOO assistirà a la reunió del CEC que tindrà lloc al Palau de la Generalitat amb la presència del president de la Generalitat.

CCOO vol tornar a posar sobre la taula els eixos que entén que han de ser prioritaris: el compromís del Govern amb l’educació com a prioritat d’acció política demostrat en l’elaboració dels pressupostos, la necessitat d’un diàleg continu amb la comunitat educativa per millorar l’educació i amb la representació sindical per millorar les condicions laborals i la lluita contra la segregació escolar, felicitant la represa dels treballs del Síndic de Greuges demà mateix.

Igualment, CCOO entén que es dialogui amb tota la societat per treure l’escola del conflicte polític. Això no vol dir deixar de parlar de res. La Federació d’Educació de CCOO està convençuda que només es pot educar en llibertat si tothom pot expressar la seva opinió i aquesta és respectada, que cal pluralitat i que no es pot permetre que una part de la societat senti que l’escola, o algun dels seus components, l’utilitza per als seus fins.

CCOO seguirà lluitant per una escola lliure, democràtica, integradora, inclusiva i amb unes condicions de treball dignes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de juliol de 2018