Acció Jove - Joves de CCOO de Catalunya ha editat una guia per informar dels diversos aspectes a tenir en compte

Què has de saber per començar a treballar?

Foto Acció Jove - Joves de CCOO de Catalunya ha editat una guia per informar els joves dels diversos aspectes que han tenir en compte quan comencen a treballar en qualsevol empresa i recull consells i mesures que s'han de posar en pràctica abans de l'inici del contracte, durant i després que aquest finalitzi.

La guia inclou informació sobre el contracte (la durada, el període de prova, la jornada laboral, el salari...), el conveni col·lectiu d'aplicació segons l'activitat de l'empresa, la nòmina (encapçalament, meritacions, bases de cotització, deduccions i liquidació...), les vacances i els permisos, la protecció de la salut en el lloc de feina, la representació dels treballadors, l'acomiadament (disciplinari, improcedent...), la dimissió o la finalització del contracte, la quitança o liquidació, la indemnització i la prestació per atur, entre d'altres.

Feu clic per descarregar-vos la guia Què has de saber per començar a treballar?

20/07/2018