CCOO denuncia l’empresa TESCA SPAIN BARCELONA per vulneració del dret de vaga

Empresa tèxtil de Massanes

Aquest dimarts, CCOO d’Indústria hem presentat una denúncia contra l’empresa TESCA SPAIN BARCELONA, de Massanes (província de Girona), a la Inspecció de Treball per vulneració del dret de vaga. CCOO denuncia que l’empresa està coaccionant la plantilla davant la vaga del sector tèxtil i la confecció convocada per al proper 19 de juliol. L’empresa ha comunicat a la plantilla que si fa vaga hauran de treballar el dissabte 21 de juliol per complir amb les comandes dels clients.

CCOO hem demanat a l’empresa que retiri aquesta mesura i condemnem la seva actitud, ja que suposa un clar atac als drets fonamentals de les treballadores i els treballadors, i esperem que l’Administració prengui les mesures oportunes davant d’aquesta lamentable situació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de juliol de 2018