Desconvocada la vaga de Transportes Flix

Després d’un acord de negociació al Tribunal Laboral de Catalunya

Els representants de CCOO han desconvocat la vaga a Transportes Flix, d’Esparreguera, prevista per als dies 16 al 20 de juliol, després d’arribar a un acord amb la direcció de l’empresa.

L’acta de mediació que ha tingut lloc al Tribunal Laboral de Catalunya ha acordat un calendari de reunions que s’inicia el 16 de juliol i finalitza el 10 de setembre del 2018: durant aquest període es tractaran aquells incompliments de conveni que s’estiguin produint i la seva esmena. Les reunions es celebraran a l’empresa i hi participaran la representació dels treballadors i treballadores i els assessors de CCOO, i sempre en horari laboral.

L’empresa Transportes Flix S.A. d’Esparreguera es compromet a aplicar el conveni col·lectiu del sector de transport de mercaderies i logística de la província de Barcelona a partir de l’1 de juny del 2018, i a revisar els errors que s’hagin pogut produir a les nòmines anteriors.

CCOO es felicita perquè amb la lluita ferma dels treballadors i treballadores s’ha pogut revertir aquesta situació d’incompliment de conveni i d’actitud antisindical per no deixarassistir a les reunions a l’assessor del sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de juliol de 2018