CCOO arriba a un acord amb Televida, Servicios Sociosanitarios, SLU, i desconvoca la vaga

Després d’una mediació al Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya

La vaga indefinida que es va iniciar el dia 3 de juliol a l’empresa de teleassistència Televida, Servicios Sociosanitarios, SLU, es va suspendre el passat 5 de juliol davant d’una proposta de negociació. Ara, CCOO, després de la mediació que va tenir lloc el 9 de juliol al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, n’anuncia la desconvocatòria.

L’acord amb l’empresa per tal de desconvocar-la s’ha basat en els següents punts:
– La constitució d’una comissió tècnica, amb presència proporcional a la representativitat en els comitès d’empresa, per tal de definir els elements retributius de la plantilla, amb criteris d’igualtat retributiva.
– La Comissió Tècnica treballarà durant tot el mes de juliol del 2018, i la primera trobada serà avui, dia 11, per tal de calendaritzar les reunions.
– El 18 de setembre, i un cop l’empresa disposi de l’estudi econòmic de viabilitat i finalitzada la feina de la Comissió Tècnica, es reprendran les negociacions per tal d’arribar a un acord sobre el motiu de la vaga.
– Al marge de la Comissió Tècnica, les parts es comprometen a seguir treballant mitjançant una altra Comissió Tècnica sobre un marc de relacions laborals del sector.
– Tot això sota la tutela de l’autoritat laboral.

CCOO valora positivament l’inici de les negociacions ja que cal dignificar el sector, tant pel que fa a les condicions laborals com a les condicions socials.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juliol de 2018