L’Espai Democràcia i Convivència demana als governs de Catalunya i de l’Estat el restabliment del diàleg i la negociació política

Davant de la formació d’un nou govern a Catalunya i a l’Estat espanyol, l’Espai Democràcia i Convivència ha fet públic un manifest per demanar als governs de Catalunya i de l’Estat el restabliment del diàleg i la negociació política entre els governs català i espanyol.

El manifest és una crida per recuperar el diàleg polític, la normalitat democràtica i els drets i llibertats. També demana l’alliberament immediat dels dirigents polítics i socials i el restabliment de les institucions catalanes, entre d’altres.

El grup impulsor de l’Espai Democràcia i Convivència el formen les següents entitats i organitzacions: Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), Assemblea Nacional Catalana (ANC), Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), CCOO de Catalunya, Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Federació d’Associacions de Pares i Mares de Catalunya (FAPAC), Lafede.cat-Organitzacions per a la justícia global, Òmnium Cultural, Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), Unió de Pagesos i UGT de Catalunya.

Feu clic per veure:
-l’àlbum de fotos de la presentació del manifest Recuperem el diàleg polític i la normalitat democràtica
-el vídeo de la presentació del manifest de l’Espai Democràcia i Convivència, amb Intervencions d’Àlex Casanovas i Georgina Lázaro, de l’Espai Democràcia i Convivència, i declaracions de Dolors Llobet, secretària d’Atenció a l’Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció de CCOO de Catalunya, efectuada a Barcelona el dijous 5 de juliol de 2018