CCOO i UGT convoquem vaga de 24 hores al sector del metall de Tarragona per exigir el desbloqueig del conveni sectorial

Serà el proper 13 de juliol

Davant el bloqueig en les negociacions del Conveni del metall de la província de Tarragona per part de la patronal APEMTA, CCOO d’Indústria i UGT FICA de Tarragona, conjuntament amb els components de la representació social a la mesa negociadora del conveni, han decidit convocar una vaga de 24 hores al sector el proper dia 13 de juliol. Aquest matí hem fet el registre de la vaga.

El passat 20 de juny, els delegats i delegades del sector ja es van concentrar davant la seu patronal d’APEMTA per exigir un canvi de plantejament a la patronal que conduís a desbloquejar el conveni, però en la reunió posterior de la mesa negociadora la patronal APEMTA va mantenir la seva actitud immobilista, abocant les negociacions a un punt mort. En aquest escenari, hem informat i consultat les nostres bases.

Davant la impossibilitat d’avançar en la consecució d’un acord per la manca de voluntat negociadora de la patronal, CCOO i UGT incrementen la mobilització amb la convocatòria d’una jornada de vaga de 24 hores al sector del metall de la demarcació de Tarragona.