Lluita digital 301. Suport de l’afiliació de CCOO de Catalunya als continguts del preacord de negociació col·lectiva (AENC) i de l’Acord interprofessional de Catalunya (AIC)

Aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat quinzenal, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, completa la informació de la revista en paper Lluita Obrera i afegeix un plus d’actualitat a la informació del sindicat.

En aquest número parlem del suport de l’afiliació als continguts del preacord de negociació col·lectiva, l’adaptació del sindicat per lluitar contra les noves formes de precarietat, el principi d’acord sobre el conveni del metall de Barcelona i la Festa del Treball Digne, entre d’altres temes.

Fes clic per veure el número 301 del Lluita Digital.

Si encara no t’hi has subscrit, fes-ho ara!

Subscripció gratuïta al Lluita Digital.