CCOO lamenta la mort de la companya Concha Hernández

Ens ha deixat la companya, amiga i sindicalista compromesa Concha Hernández Sánchez.

Secretària d’Organització i representant de CCOO a Port Aventura des de fa anys, compartia vida i militància amb el company Manolo Fages Marta, secretari general de la Federació de Serveis a la Ciutadania, i amb la filla de tots dos Laura Fages Hernández, secretària de Comunicació i Joventut de la Unió Intercomarcal de les Comarques Tarragonines.

La vetlla es realitzarà dijous 28 de juny, a partir de les 12 hores, a la sala 6 del tanatori municipal de Tarragona (Ctra. Vella de València, 2).

La cerimònia  de comiat serà divendres 29 de juny, a les 15.30 hores, al mateix tanatori municipal de Tarragona.

Des d’aquí volem expressar a la seva família, companyes  i companys de feina i amistats el nostre condol més sincer i la gran pena per la seva pèrdua.

Que la terra et sigui lleu.