La Xarxa Acció Solidària inicia la 6a campanya de recollida de material escolar

Del 15 de juny al 15 de setembre

La Xarxa Acció Solidària (XAS) inicia, a partir del 15 de juny, la 6a campanya de recollida de material escolar. La Xarxa Acció Solidària organitza anualment una campanya de recollida de material escolar amb punts de recollida als locals del sindicat CCOO i a les empreses a través de les delegacions i la representació dels treballadors i treballadores.

La campanya es fa sota el lema “S’ha de garantir a tots els nens i nenes l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat”. El material recollit es distribuirà a les escoles públiques en barris i municipis amb alt risc d’exclusió social, amb criteris de socialització del material escolar.

La XAS és un instrument de CCOO per a la solidaritat obrera, popular, progressista, laica, d’atenció a la sensibilització i de foment de la cultura sindical solidària. Fem una crida a tots els afiliats i afiliades de CCOO a tot el territori de Catalunya i a les empreses a participar i a organitzar la campanya de recollida de material escolar.

La llista de material per recollir és la següent:

– LLAPIS
– GOMES
– BOLÍGRAFS
– MOTXILLES
– CERES DE COLORS
– MAQUINETES
– RETOLADORS
– ESTOIGS
– CINTA ADHESIVA
– QUADERNS
– FOLIS
– LLIBRETES
– ALTRE MATERIAL FUNGIBLE

La campanya de la Xarxa Acció Solidaria durarà fins a la tercera setmana de setembre.

Feu clic per veure el cartell de la 6a campanya de recollida de material escolar de la Xarxa d’Acció Solidària