La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya celebra la segona part del seu 40è aniversari

Demà divendres, 8 de juny, a partir de les 18 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà divendres, 8 de juny, a partir de les 18 hores, la Federació d’Educació de CCOO organitza, amb dues taules rodones, la segona part de la celebració del seu 40è aniversari.

Després de la primera part feta el passat 31 de maig, demà divendres, a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), es faran les taules rodones “Educació al llarg de la vida” (18 hores) amb Marina Subirats i Víctor Ríos, moderada per Joana Agudo; i “Escola i Territori” (19.30 hores) amb Joan Manuel del Pozo i Tana Serra, moderada i presentada per Ramon Plandiure i Josep Miquel Lacasta, i entre ambdues taules rodones intervindrà el conseller d’Ensenyament de la Generalitat, Josep Bargalló. En acabar, sobre les 21.30 hores, hi haurà sopar commemoratiu.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de juny de 2018