Normativa interna de conducta i responsabilitat sindical

Foto El sindicat té una responsabilitat contreta amb l'afiliació, la seva representació sindical i la societat en general i que es concreta, entre moltes altres qüestions, en l'obligació de gestionar adequadament els recursos econòmics i complir de forma rigorosa les normes internes i externes, a partir de l'eficiència, la solidaritat i la cooperació entre les seves estructures, al qual cal afegir la màxima transparència en totes les seves actuacions i en l'administració dels seus recursos econòmics.

A continuació podeu veure agrupat un recull de la normativa interna de conducta i responsabilitat sindical de CCOO de Catalunya:

Normativa interna de conducta i responsabilitat sindical

1 - Estatuts de CCOO de Catalunya (aprovats en l'11è Congrés de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya).
2 - Codi d'utilització dels drets sindicals (aprovat en el Consejo Confederal de CCOO el 17 i 18 d'abril de 2012).
3 - Codi de Conducta (aprovat al Consejo Confederal de CCOO, el 4 de març de 2015).
4 - Reglament per a la prevenció, tractament i eliminació de l'assetjament sexual, moral o per raó de gènere (16 de març de 2016).
5 - Reglament de funcionament de la Comissió de Garanties de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya
6 - Protocol per a la gestió de les subvencions i ingressos per la participació institucional (aprovat per la Comissió Executiva CS CONC el 7 de Novembre de 2016).
7 - Protocol respecte a la declaració de béns patrimonials i rendes (acord del Consell Nacional de la CONC del 15 de juny del 2017).
07/06/2018