Presentació del llibre ‘El oficio de resistir. Miradas de la izquierda en Andalucía durante los años sesenta’

Dilluns, 7 de maig, a les 18 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

En el programa d’actes del Maig de la Cultura i el Treball organitzat pel sindicat al voltant del Primer de Maig del 2018, la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya organitza la presentació del llibre El oficio de resistir. Miradas de la izquierda en Andalucía durante los años sesenta, de Javier Aristu.

Serà el dilluns 7 de maig, a les 18 hores, es farà a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani). A més de l’autor del llibre, hi intervindran José Luis López Bulla, secretari general de CCOO de Catalunya del 1976 al 199; Nuria López, secretària general de CC.OO. de Andalucía, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

El llibre és un assaig que descriu i analitza les activitats intel·lectuals, sindicals i universitàries desenvolupades a la dècada dels 60 a Andalusia, i el paper que la immigració andalusa i d’altres regions va tenir en la lluita política i sindical de Catalunya.

Maig de la Cultura i el Treball 2018:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de maig de 2018