CCOO de Catalunya es reuneix amb diverses organitzacions polítiques i socials per tendir ponts polítics i prioritzar l’agenda social

En els propers dies

CCOO som una organització plural i democràtica, amb voluntat de confluència amb altres organitzacions en espais inclusius. Estem compromesos amb la cohesió social i la convivència cívica i estem treballant per construir ponts d’entesa i vies de negociació que donin sortides no unilaterals als conflictes polítics.

CCOO mostra la seva preocupació per l’empobriment de les persones treballadores i la creixent desigualtat. L’atur de llarga durada, la bretxa salarial entre homes i dones, el progressiu abandonament de les polítiques de compensació per als col·lectius més desafavorits, la falta de polítiques públiques per a una economia sostenible i distributiva, el desemparament persistent de drets reconeguts, com ara al treball o a l’habitatge, o a l’atenció mèdica eficient, són assumptes que volem posar a l’agenda política, tot activant la concertació social i la negociació col·lectiva.

En els següents dies mantindrem la següent agenda:
Dijous, 26 d’abril, reunió amb Societat Civil Catalana. A les 17.00 hores a la seu de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf (Ctra. d’Esplugues, 68, Cornellà de Llobregat).
Divendres, 27 d’abril, reunió amb ERC: amb Pere Aragonès. A les 11.00 hores a la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).
Divendres, 27 d’abril, reunió amb el PSC: amb Miquel Iceta, Ferran Pedret, Pol Gibert i Eva Granados. A les 13.00 hores, a la seu del PSC (carrer Pallars, 189, Barcelona).
Divendres, 4 de maig, reunió amb Catalunya en Comú: amb Xavier Domènech. A les 9.00 hores a la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 d’abril de 2018