CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf organitza una assemblea de delegats i delegades a Viladecans

Demà dijous, 26 d’abril, a les 10.30 hores, a l’Atrium Viladecans (Av. Josep Tarradellas, 17), amb presència d’Unai Sordo, secretari general de CCOO, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

Amb el títol “A l’ofensiva: salaris, igualtat i pensions”, demà dijous, 26 d’abril, CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf organitza una assemblea de delegats i delegades.

Tindrà lloc a l’Atrium Viladecans (Av. Josep Tarradellas, 17, Viladecans), a partir de les 10.30 hores, i hi intervindran Unai Sordo, secretari general de CCOO, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf.

En acabar, sobre les 12.30 hores aproximadament i al mateix lloc, els tres secretaris generals (Unai Sordo, Javier Pacheco, Josep Maria Romero) faran declaracions als mitjans de comunicació que ho requereixin.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 d’abril de 2018

Agenda:
Dijous, 26 d’abril, de 2018
10.30 h (assemblea); 12.30 h (declas)
Atrium Viladecans – Av. Josep Tarradellas, 17. Viladecans