CCOO de Lleida reivindica treball segur per garantir el dret a la salut de treballadors i treballadores

Demà dimarts, 24 d’abril, a la seu del sindicat a Lleida

Demà dimarts, CCOO de Lleida commemorarà el Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball (28 d’abril). La commemoració començarà amb una assemblea de delegats i delegades a la seu del sindicat en la qual intervindran Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida, que presentarà les dades de la sinistralitat laboral a Lleida; tot seguit Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, presentarà el nou full informatiu “Vigilància de la salut. La injustament ignorada” i es lliuraran les Targetes vermelles. L’assemblea acabarà amb la intervenció de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

Un cop finalitzada l’assemblea, a les 12.00 hores del migdia, els delegats i delegades es concentraran a les portes del sindicat (c/Enric Granados, 5, amb Av. Enric Prat de la Riba) amb el lema reivindicatiu: “És la teva salut, és el teu dret” i llegiran el manifest que el sindicat ha preparat per a aquest dia.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 d’abril de 2018

Agenda:
Dimarts, 24 d’abril, de 2018
a les 12.00 hores (concentració)
CCOO Lleida – c/Enric Granados, 5. Lleida