CCOO organitza a Cornellà la jornada “Càncer zero a la feina”

Demà divendres, 6 d’abril, a les 9.15 hores, a la seu del sindicat a Cornellà (Crta. d’Esplugues, 68)

Demà divendres, 6 d’abril, CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, amb la col·laboració del Departament de Salut Laboral del sindicat, organitza la jornada titulada “Càncer zero a la feina” a la seva seu a Cornellà de Llobregat (Crta. d’Esplugues, 68).

Començarà demà a les 9.15 hores i es parlarà de la identificació del càncer laboral, dels riscos de l’amiant o d’exemples de lluita contra el càncer. La jornada està dirigida a delegats i delegades de prevenció i oberta a la participació de tot l’actiu sindical i a persones de col·lectius específics o entitats socials interessades (entre elles, Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC), GRUP ÀGATA-Associació contra el càncer de mama o Plataforma Cívica per la Salut i el Medi Ambient de l’Alt Penedès).

El programa es pot consultar a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 d’abril de 2018

Agenda:
Divendres, 6 d’abril, de 2018
a les 9.15 hores
CCOO Cornellà – Crta. d’Esplugues, 68. Cornellà de Ll.