Nou punt d’inscripció al Voluntariat per la llengua a CCOO de Catalunya

Al vestíbul de CCOO trobareu fulls d’inscripció i una urna on dipositar-los

El Voluntariat per la llengua (VxL) és un programa de la Generalitat de Catalunya, al qual CCOO de Catalunya està adherida des del 2003, que consisteix a formar una parella lingüística entre una persona que parla català habitualment (voluntari/ària) i una persona que vol practicar-lo per adquirir-hi desimboltura (aprenent/a).

Des d’avui al vestíbul de la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, Barcelona), totes aquelles persones que vulguin participar al VxL trobaran fulls d’inscripció al programa, que poden emplenar i dipositar en una urna habilitada especialment per a això. Posteriorment, el Servei Lingüístic es posarà en contacte amb elles a fi de trobar una persona voluntària o aprenent amb qui puguin formar una parella lingüística.

Una altra manera d’inscriure’s al programa és trucar al Servei Lingüístic —a les seus de Barcelona (93 481 29 20), Lleida (973 26 36 66) o Girona (972 26 00 94)— o bé escriure a l’adreça electrònica [email protected]. El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya, en col·laboració estreta amb el CFA Manuel Sacristán i amb els dinamitzadors del programa al CPNL, s’encarrega de formar les parelles amb les persones que acudeixen al sindicat amb la voluntat de participar-hi, així com de fer-ne el seguiment posterior.