CCOO de Catalunya celebra una assemblea de delegats i delegades amb el lema “A l’ofensiva”

Demà dimecres, 7 de febrer, a les 10.30 hores, al Pavelló Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs, amb Javier Pacheco i Unai Sordo

Demà dimecres, 7 de febrer, a partir de les 10.30 hores, CCOO de Catalunya celebrarà una assemblea multitudinària a Sant Adrià de Besòs amb el lema “A l’ofensiva”. Aquesta trobada vol explicitar la força de la nostra organització, que ens ha de posar a l’ofensiva, per entomar els reptes de la negociació col·lectiva, la concertació, la creació d’ocupació de qualitat, la millora de l’organització, i alhora potenciar l’afiliació per guanyar les eleccions sindicals.

L’assemblea tindrà lloc al Pavelló Poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs (c/ Dolores Ibárruri, s/n), i comptarà amb diferents intervencions de companys i companyes de seccions sindicals de CCOO i dels secretaris generals de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i de CCOO d’Espanya, Unai Sordo.

Precisament, Javier Pacheco i Unai Sordo atendran als mitjans de comunicació al mateix pavelló, a les 10.15 hores.

#ofensivaCCOO

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de febrer de 2018

Agenda:
Dimecres, 7 de febrer, de 2018
10.15 hores (declaracions); 10.30 hores (assemblea)
Pavelló poliesportiu Marina Besòs – c/ Dolores Ibárruri, s/n. Sant Adrià de Besòs