CCOO exigeix al Ministeri d’Ocupació que retiri la llicència a Servicarne, una falsa cooperativa de treball associat

La federació estatal de CCOO d’Indústria s’ha reunit amb la directora general de Treball Autònom, Economia Social i Responsabilitat Social de les Empreses per exigir al Ministeri d’Ocupació que retiri la llicència administrativa a Servicarne, una falsa cooperativa de treball associat en la qual operen més de 5.000 falsos autònoms a tot l’Estat. CCOO creu que se’ls ha de donar d’alta com a personal assalariat en el règim general de la Seguretat Social i passar a formar part de les plantilles de les empreses càrnies on presten els seus serveis.

En el cas de Catalunya, Servicarne té 130 falsos autònoms contractats a l’empresa MILSA, de Lleida.

En aquest enllaç us podeu descarregar la nota de premsa estatal:

CCOO exige al Ministerio de Empleo que retire la licencia a Servicarne, una falsa cooperativa de trabajo asociado