Lliurament de signatures contra l’insuficient increment de les pensions per al 2018

Concentració de la Federació de Pensionistes i Jubilats davant la seu de l’INSS a Barcelona, el dijous 25 de gener del 2018

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya acaba la campanya de recollida de signatures i accions contra l’insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l’any 2018. El dijous 25 de gener de 2018 ha convocat, conjuntament amb la Plataforma Unitària de la Gent Gran i la UGT, una concentració davant la seu de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) a Barcelona (c/ Sant Antoni Maria Claret, 5-11).

Feu clic per veure:
– Les fotografies de la concentració en defensa de les pensions del dijous 25 de gener de 2018.
– El vídeo amb declaracions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, a la concentració en defensa de les pensions del dijous 25 de gener del 2018.