CCOO lliura les signatures recollides contra l’insuficient increment de les pensions per al 2018

Demà dijous, 25 de gener, a Barcelona, amb presència de Javier Pacheco, secretari general del sindicat

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya acaba la campanya de recollida de signatures i accions contra l’insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l’any 2018. Se sumava així a les accions estatals per demanar, a la ministra d’Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, un augment més proporcionat.

Avui és l’últim dia per recollir les signatures arreu de Catalunya, atès que demà dijous, 25 de gener, es farà el lliurament de les signatures a la seu de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) a Barcelona (c/Sant Antoni Maria Claret, 5-11). Durant el lliurament, es farà una concentració entre les 10.30 hores i les 12.00 hores (c/Sant Antoni Maria Claret amb Passeig de Sant Joan) en la qual participarà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, qui atendrà als mitjans de comunicació que ho requereixin a les 10.30 hores. Aquestes accions es fan conjuntament amb la Plataforma Unitària de la Gent Gran i la UGT.

Barcelona, 24 de gener de 2018

Agenda: