CCOO organitza una assemblea de delegats i delegades d’empreses que operen a l’aeroport de Barcelona

Demà dimecres, 24 de gener, a les 11.00 hores, amb presència de Javier Pacheco, secretari general del sindicat

Demà dimecres, 24 de gener, CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf organitza una assemblea de delegats i delegades d’empreses que tenen la seva activitat i operen a l’aeroport de Barcelona.

Es farà a les 11.00 hores a la aala de Renfe de la terminal T-2 de l’aeroport de Barcelona, al Prat de Llobregat, i comptarà amb la presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, entre d’altres.

Aquesta assemblea pretén sumar sinergies al voltant del sindicat per poder ampliar la informació i l’assessorament laboral de CCOO a l’aeroport, on conviuen més de 16.000 treballadores i treballadors i amb més de 300 empreses en funcionament actiu.

Agenda:
Dimecres, 24 de gener, de 2018