El comitè d’empresa de la Federació Catalana de Tennis denuncia la falta d’interès i transparència de l’Ajuntament de Cornellà sobre el futur d’aquesta entitat esportiva

Plantilla de 40 treballadors i treballadores

La Federació Catalana de Tennis (FCT) és una entitat privada d’utilitat pública i d’interès cívic i social, sense finalitats lucratives. El seu objectiu és la promoció, gestió i coordinació de la pràctica del tennis. En l’actualitat, l’entitat esportiva té un deute econòmic que li obliga a vendre part del seu patrimoni, qüestió que comportarà la cessió de la seva concessió administrativa.

La FCT té molt avançades les negociacions amb una empresa que està interessada a fer-se amb la gestió de l’entitat. Aquesta empresa aportaria 2 milions d’euros en la millora de les instal·lacions, la qual cosa beneficiaria als abonats, usuaris i al conjunt de la ciutadania de Cornellà de Llobregat. A més, subrogaria tots els drets i obligacions que regeixen la concessió, així com asseguraria el futur dels seus 40 treballadors a Cornellà i el de les seves famílies.

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, el comitè d’empresa de la FCT vol denunciar que l’Ajuntament està bloquejant la possibilitat de solucionar la greu situació en la qual es troba. Pel bé dels veïns i veïnes de la ciutat i pel manteniment dels llocs de treball, exigeix a l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat que autoritzi la venda de patrimoni i cessió de la gestió de l’entitat a l’empresa seleccionada per la Junta Directiva de la Federació Catalana de Tennis.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de desembre de 2017