CCOO donem suport al pla d’accions internacional contra les noves retallades plantejades per General Electric

12.000 acomiadaments a tot el món

Davant l’estratègia empresarial de General Electric (GE) i la proposta de la multinacional d’una nova onada de retallades, que preveu 12.000 acomiadaments a tot el món, la venda d’actius industrials per valor de 20.000 milions de dòlars i una agressiva desinversió en recerca i desenvolupament, els sindicats amb representació a General Electric estan preparant un pla d’accions a escala internacional, amb accions concretes als diferents països on la companyia té centres de treball. L’objectiu és forçar GE a reconduir la seva estratègia.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport i ens sumem a aquest pla d’accions contra la nova onada de retallades plantejada per GE i per exigir a la multinacional un canvi d’estratègia que aposti per un pla industrial a llarg termini que garanteixi l’ocupació de les diferents plantes.

Adjuntem el comunicat de la Secció Sindical de CCOO de General Electric.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de desembre de 2017