La Federació d’Educació de CCOO denuncia la imputació de la directora de l’Escola Pere Calders de Polinyà

Per desobediència a l’autoritat judicial l’1 d’octubre

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya vol mostrar tot el seu suport a la directora de l’Escola Pere Calders de Polinyà, imputada pel Jutjat número 2 de Sabadell per desobediència a l’autoritat judicial l’1 d’octubre passat, posant-se a la seva disposició per tot allò que calgui. Igualment, vol denunciar de la manera més enèrgica possible una nova actuació en contra dels treballadors i treballadores de l’educació de Catalunya. Aquesta imputació d’una treballadora pública se suma a les denúncies per adoctrinament i a les declaracions que posen en dubte no només la professionalitat de tots i totes les treballadores de l’educació catalana sinó també la seva honorabilitat.

La Federació d’Educació vol recordar que, setmanes abans que se celebrés el referèndum de l’1 d’octubre, va exigir als departaments de Governació i d’Ensenyament les suficients garanties jurídiques pels directors i directores per tal que els processos polítics es poguessin desenvolupar amb la màxima normalitat possible. En aquest sentit, el departament va avocar les funcions de les direccions en la mateixa conselleria entre el 29 de setembre i les 7 hores del 2 d’octubre. Per això entenem que la directora de l’Escola Pere Calders no pot ser imputada per cap delicte.

El secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, Manel Pulido, acompanyat de l’alcalde de Polinyà, Javier Silva, serà aquest matí a l’escola per mostrar el seu suport i atendrà als mitjans de comunicació.

La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya vol denunciar no només l’assetjament que els treballadors i treballadores de l’educació catalana estan patint sinó també la vulneració del dret a decidir el seu propi futur que la ciutadania catalana ha manifestat reiteradament.

Barcelona, 5 de desembre de 2017

Agenda: