CCOO convoca assemblees de delegats de les universitats públiques catalanes i de tota l’afiliació de les empreses del Campus de la UAB

Demà dimecres, 29 de novembre, a partir de les 11.00 hores, amb assistència de Javier Pacheco, secretari general del sindicat

Amb el nom de “Situació de les universitats públiques catalanes”, la Federació d’Educació de CCOO celebrarà demà dimecres, 29 de novembre, a les 11.00 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Veterinària de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) una assemblea de delegats i delegades de les universitats públiques catalanes. La trobada comptarà amb la participació de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO, i Juan Montesinos, secretari general de la Secció Sindical de CCOO a la UAB.

Posteriorment, a les 12.30 hores, es celebrarà una altra assemblea de delegats i delegades i afiliats i afiliades del Campus Universitari de la UAB (que inclou totes les empreses que hi treballen: neteja, manteniment, restauració…) a la sala d’actes del Rectorat. Oferirà la benvinguda Margarita Arboix, rectora Magnífica de la UAB, i hi prendran part Javier Pacheco i Manel Pulido i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de novembre de 2017

Agenda:
Dimecres 29 de novembre de 2017
-a les 11.00 hores (assemblea universitats)
Facultat Veterinària UAB (Sala de Graus) – Edifici V, Campus UAB, Travessera dels Turons, Bellaterra. Cerdanyola del Vallès

-a les 12.30 hores (assemblea empreses Campus)
Rectorat UAB (sala d’actes) – Edifici A, Campus UAB, Plaça Acadèmica, s/n, Bellaterra. Cerdanyola del Vallès