Assemblea ‘Zero violències masclistes. Ens volem lliures!’

Amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

En el marc del 25-N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, el dijous 23 de novembre de 2017 al matí CCOO de Catalunya ha organitzat una assemblea amb el lema ‘Zero violències masclistes. Ens volem lliures!’. A més, també ha volgut donar un missatge plàstic amb la instal·lació d’una cortina de missatges per denunciar la violència de manera col·lectiva.

Feu clic per veure:
– L’àlbum de fotos de l’assemblea ‘Zero violències masclistes. Ens volem lliures!’ del 23 de novembre de 2017
-El vídeo de la lectura del manifest ‘Zero violències masclistes. Ens volem lliures!’, a càrrec d’Alba Garcia, secretària de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, després de l’assemblea del 23 de novembre de 2017.
– El vídeo complet de l’assemblea ‘Zero violències masclistes. Ens volem lliures!’ del 23 de novembre de 2017, amb intervencions de Lídia Sandalinas, de la Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, Begoña Marugán, de la Secretaría de la Mujer de la Confederación Sindical de CC.OO., Alba Garcia, Secretaria de Dones, Diversitats i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, Sabrina Sánchez, secretària d’APROSEX, i Yolanda Navarro, secretària de Polítiques d’Igualtat de CCOO d’Indústria de Catalunya.