La Xarxa d’Acció Solidària (XAS) inicia la campanya de Nadal 2017

Sota el lema “Cap nen ni nena sense joguina”

El 20 de novembre, la Xarxa d’Acció Solidària (XAS), promoguda per CCOO, entre altres entitats, ha iniciat la campanya de Nadal 2017, sota el lema “Cap nen i nena sense joguina”. És una campanya de recollida de joguines i material escolar que acabarà el 20 de desembre.

La campanya es fa, com en anys anteriors, en coordinació amb l’associació Sonrisas. Les joguines poden ser noves o de segona mà en bon estat: tant les joguines com el material escolar es pot portar als punts de recollida habilitats en diferents locals del sindicat CCOO.

Amb aquestes iniciatives la XAS vol fomentar la solidaritat obrera i popular, que és part de la tradició i dels valors del moviment sindical i concretament de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure el cartell de la campanya de recollida de joguines i material escolar 2017

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de novembre de 2017