CCOO de Lleida organitza una assemblea de treballadores i treballadors de la neteja

Demà dissabte la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Lleida ha convocat una assemblea de treballadores i treballadors per exposar-los la situació en què es troba la negociació del Conveni del sector de la neteja d’edificis i locals de Catalunya i per parlar de possibles mobilitzacions.

Després de diversos mesos de reunions negociadores amb la patronal, no s’ha arribat a cap acord a causa de la intransigència de la patronal que no vol que el conveni reculli la pujada salarial segons l’IPC ni tampoc vol parlar de l’antiguitat.

L’assemblea tindrà lloc demà, a les 10.00 hores, al local del sindicat (c/Enric Granados, 3-5).