Concentracions contra l’ERO d’Unipost

El dimarts 7 i el dimecres 8 de novembre

Els propers 7 i 8 de novembre, i després de les concentracions provincials realitzades els passats 18 i 25 d’octubre, i en temps de descompte per al tancament del període de consultes, CCOO intensifica la mobilització amb concentracions a les principals ciutats amb centres d’Unipost. Per això, fa una crida a tota la plantilla per aconseguir la major visibilitat possible i rebutjar l’ERO del 25% i de tota la plantilla, rebutjar el desmantellament de l’empresa i cridar l’atenció del Govern perquè eviti la liquidació d’Unipost i faciliti una solució.

Així, es preveu una concentració demà dimarts a Madrid, davant del Congrés dels Diputats, i concentracions el dimecres a les subdelegacions del Govern a les principals capitals. Per tant, els treballadors i treballadores dels centres d’Unipost a Catalunya es concentraran dimecres, 8 de novembre, a les 12.00 hores, davant la Subdelegació del Govern a Barcelona (c/Mallorca, 278).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de novembre de 2017