Acte de la Comissió independent per al diàleg, la mediació i la conciliació

Dilluns, 23 d’octubre, a les 12 hores, al Paranimf de la Universitat de Barcelona (Gran Via, 585)

La Comissió independent per al diàleg, la mediació i la conciliació -integrada per representants sindicals, patronals, universitats i altres col·legis professionals- organitzarà dilluns, 23 d’octubre, un acte a Barcelona amb la finalitat d’aconseguir una sortida pactada a la situació política de Catalunya.

Amb el lema “Busquem l’entesa a través del diàleg”, tindrà lloc l’acte,  dilluns, a les 12 hores, al Paranimf de la Universitat de Barcelona (Gran Via, 585), i té per objectiu trobar vies de diàleg i fugir de posicions extremes. Per part de CCOO de Catalunya hi assistirà Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

Després de la benvinguda a l’acte per part de Joan Elías, rector de la Universitat de Barcelona, hi haurà la presentació de la Comissió, a càrrec de Maria Eugènia Gay, degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB). La reunió serà conduïda per Argèlia Queralt, professora de dret constitucional (que en farà les conclusions), els ponents seran Esther Giménez-Salinas, catedràtica emèrita de dret penal i criminologia de la Universitat Ramon Llull, i directora de la Càtedra de Justícia Social i Restaurativa; Federico Mayor Zaragoza, president de la Fundación Cultura de Paz, exdirector general de la UNESCO i copresident de l’Instituto Universitario de Derechos Humanos, Democracia y Cultura de Paz y No Violencia (DEMOSPAZ); Francesc Xavier Moreno, professor de la UAB i director del màster homologat de la Generalitat de Catalunya en mediació familiar i dret privat, i Milagros Pérez Oliva, periodista.

Per acreditar-se, cal enviar un correu a [email protected].

Barcelona, 20 d’octubre de 2017

Agenda: