Homenatge a les Brigades Internacionals

Demà dissabte, 20 d’octubre, a les 11 hores, a l’Espai Jove Boca Nord de Barcelona (c/ Agudells, 37-45)

L’Associació d’Amics de les Brigades Internacionals de Catalunya, amb la col·laboració de l’Associació Catalana d’Expresos Polítics del Franquisme, del Memorial Democràtic i de l’Ajuntament de Barcelona, organitzen demà dissabte, 21 d’octubre, un homenatge a les Brigades Internacionals, en commemoració del 79è aniversari del seu comiat, hi participarà una representació de CCOO.

L’acte tindrà lloc, doncs, demà, a les 11 hores, a l’Espai Jove Boca Nord de Barcelona (c/ Agudells, 37-45). Hi haurà una exposició sobre les Brigades Internacionals, una lectura de les paraules de la Pasionaria de comiat als brigadistes, unes interpretacions musicals i el documental El comiat dels brigadistes (Octubre, 1938).

Per finalitzar l’homenatge es realitzarà una ofrena floral al Monument a les Brigades Internacionals (boca nord del Túnel de la Rovira, de Barcelona), en el qual participarà la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 d’octubre de 2017