CCOO fa una crida a participar en la manifestació a Barcelona per la llibertat de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez i en defensa dels drets i llibertats

Demà dissabte, 21 d’octubre, a les 17 hores, amb capçalera al passeig de Gràcia cantonada amb el carrer d’Aragó

Demà dissabte, 21 d’octubre, la Taula per la democràcia -que agrupa a entitats, sindicats i organitzacions de la societat civil catalana per donar una resposta unitària i coordinada en defensa de les institucions catalanes i els drets fonamentals-, convoca una manifestació a Barcelona per exigir l’alliberament dels presidents d’Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Jordi Cuixart i Jordi Sànchez, i en defensa dels drets i llibertats.

Amb el lema “Defensem els drets i les llibertats; llibertat Jordi Cuixart, llibertat Jordi Sànchez”, la manifestació començarà a les 17 hores i tindrà la capçalera al passeig de Gràcia cantonada amb el carrer d’Aragó (Barcelona), des d’on baixarà fins la Gran Via, amb l’escenari on acabarà el recorregut i des d’on es faran actuacions musicals i lectura del manifest. Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, estarà present a la capçalera de la manifestació conjuntament amb altres membres de la direcció del sindicat.

Els mitjans de comunicació poden acreditar-se al correu electrònic [email protected] i recollir les acreditacions a la taula situada a partir de les 15 hores a peu de l’escenari del passeig de Gràcia entre  el carrer de Casp i la Gran Via.

#LlibertatJordis

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya