Presentació de la novel·la gràfica ‘Esperaré siempre tu regreso’

Demà dijous, 19 d’octubre, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dijous, 19 d’octubre, a les 18.00 hores, a l’Speakers’ Corner de l’Espai l’Assemblea a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani), la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya organitza la presentació de la novel·la gràfica Esperaré siempre tu regreso, de Jordi Peidro.

Aquest llibre recull l’epopeia dels republicans espanyols a partir de l’emocionant relat biogràfic de Paco Aura, des de l’exili a França, com a refugiat, fins al seu pas pel camp de concentració de Mauthausen. Amb els records d’aquest supervivent, l’autor ens serveix un advertiment contra la barbàrie.

A l’acte de presentació, organitzat per la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya, Amical de Mauthausen i l’Associació d’Expresos Polítics i presentat per Pepe Gálvez, de l’àmbit de Cultura de CCOO, hi intervindran Jordi Peidro, autor del llibre, i Rosa Toran, membre de l’Amical de Mauthausen.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 d’octubre de 2017